מחפשים מתנות מקוריות ? בענק המתנות תמצאו מתנה לכל אירוע!

מתנות מקוריות - ענק המתנות
GiftStore English Website
שלום אורח, לחץ להתחבר >   
חיפוש מתנה:   
טלפון עליון עברית
סל הקניות: (ריק) English | תקנון
 קטגוריות ענק המתנות
אוהבים את האתר? המליצו לחברים
הרשמו לקבלת ניוזלטר
דרכי משלוח


ענק המתנות הינו האתר
המוביל בישראל בתחום המתנות אצלנו באתר תמצאו מתנה מקורית לכל אירוע
אם אתם מחפשים מתנות ליום הולדת, ליולדת , ליום נישואין או כל אירוע ושמחה כאן תוכלו למצוא את המתנה המתאימה לכל גיל ובכל תקציב
עוד באתר ניתן למצוא זר מתוק, משלוח מתנות,זרי שוקולד, בלונים, עוגות, מתנות לראש השנה. עוד באתר תוכלו למצוא אטרקציות מקוריות כגון חבילות ספא ורעיונות להצעות נישואין.
שאלות ותשובות
דף הבית > שאלות ותשובות
דף חדש 1

האם בטוח להזין את פרטי כרטיס האשראי באתר?

אנו ב- GIFT STORE נוקטים בכל אמצעי האבטחה על מנת לאפשר ללקוחותינו ביטחון מקסימלי ברכישת מוצרים דרך האתר. לפרטים נוספים בנושא קנייה בטוחה באתר
GIFT STORE לחץ כאן

האם ניתן לרכוש ללא כרטיס אשראי?

כן, באתר GIFT STORE ניתן לבצע רכישה גם באמצעות העברה דרך WESTERN UNION, פרטים ניתן לקבל דרך המוקד הטלפוני של האתר שמספרו בישראל ושאר העולם 03-5510971 (972+) ולמתקשרים מארה'ב שיחת חינם 1800-931-9091 .

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית ולא דרך האתר?

בהחלט. GIFT STORE מעמידה לשירותכם, מוקד טלפוני שמספרו בישראל ושאר העולם 03-5510971 (972+) ולמתקשרים מארה'ב שיחת חינם 1800-931-9091 . המוקד פועל בימים א'-ה' בין השעות 17:00-09:00. במוקד נציגי שירות מקצועיים, שיסייעו לכם בבחירת המתנה המתאימה לאירוע שלכם וילוו אתכם בתהליך הרכישה. במידה והתקשרתם אלינו לאחר שעות פעילות המוקד, אתם מוזמנים להשאיר הודעה ונציג GIFT STORE יצור עמכם קשר בהקדם. לשליחת דואר אלקטרוני ליצירת קשר עם נציג טלפוני לחץ כאן info@giftstore.co.il

האם יש סכום מינימום להזמנת מתנה?

לא, GIFT STORE מציעה לכם מגוון גדול של מתנות במחירים שונים בהתאם לאופי האירוע ולתקציבכם.

האם מחירי המתנות כוללים מע"מ.

כן, מחירי המתנות באתר כוללים מע"מ אלא אם כן מצוין אחרת ליד המוצר.

האם אוכל לשלם בתשלומים עבור רכישת מתנה באתר?

כן, במידה והנכם מבקשים לחלק את סכום הרכישה לתשלומים עליכם לציין זאת במהלך ההזמנה באתר או לנציג השירות במוקד הטלפוני. לידיעתכם, מספר התשלומים משתנה בהתאם לסוג המוצר ולסכום הרכישה.

איך אני יודע/ת שההזמנה שלי דרך האתר התקבלה?

בתהליך ההרשמה והזמנה התבקשתם להכניס את כתובת המייל שלכם לקבלת הודעות. לאחר שהזמנתם את המתנה ומולאו כל הפרטים הרלוונטים, תקבלו הודעה לדואר האלקטרוני שלכם. ההודעה תאשר את קבלת פרטי ההזמנה באתר ונציג GIFT STORE יצור אתכם קשר בהקדם.
לתשומת לבכם - כרטיס האשראי שלכם לא יחויב בטרם נציג האתר יצר אתכם קשר.

איך שולחים אליכם תמונה למתנה מקורית עם תמונה?

ניתן לשלוח תמונה במספר אפשרויות:
1. באמצעות האתר, במסגרת תהליך ההרשמה ניתנת אפשרות להעלאת תמונה דיגיטלית או סרוקה.
2. באמצעות הדואר האלקטרוני ניתן לשלוח תמונה דיגיטלית או סרוקה לכתובת מייל info@giftstore.co.il
באם אתם שולחים תמונה דיגיטלית (ממצלמה דיגיטלית או תמונה סרוקה), אנא הקפידו שיהיו בפורמטים PG,JPEG,BMP,GIF,PSD. תמונה סרוקה רצוי לסרוק ברזולוציה של DPI 300 ומעלה.
3. באמצעות הדואר – בתיאום מראש עם נציג GIFT STORE תוכלו להעביר לנו באמצעות הדואר תמונה רגילה ואנו נסרוק אותה למענכם, נפיק את המתנה שהזמנתם ונדאג לשלוח אליכם בדואר חוזר את התמונה.
הכתובת למשלוח התמונה: רחוב בלפור 110, בת-ים 47632

האם אקבל חשבונית עבור הקנייה?

במידה ואתם מעונינים לקבל חשבונית עבור המתנה שרכשתם באתר GIFT STORE, עליכם לציין זאת בתהליך ההזמנה או לנציג השירות במוקד הטלפוני של האתר.

האם ניתן לשלוח מתנות לחו"ל?

כמובן. אנו שולחים מתנות לכל העולם. אתר GIFT STORE נולד מתוך רצון לעזור לכם לשמור על קשר עם המשפחה והחברים בישראל ובעולם והשתתפות בשמחות ואירועים גם כאשר הם או אתם רחוקים. עלות המשלוח משתנה ממוצר למוצר בהתאם לארץ המשלוח. לנוחיותכם, ציינו ליד כל מתנה באתר באם ניתן לשלוח אותה בעולם, בארצות הברית או רק בישראל.

תוך כמה זמן מגיעה המתנה למקבל?

ב-GIFT STORE עובדים תוך שקיפות מלאה מול הלקוחות שלנו ואנו מאפשרים לכם לבחור את סוג המשלוח ואת זמן האספקה למשלוח המתנה. הזמנים משתנים בהתאם לסוג המתנה, גודלה ולאזור המשלוח.

אני חייב/ת לשלוח מתנה היום? מה עושים?

במקרים של "חירום" וצורך לשליחת מתנה באופן דחוף, צרו קשר במהירות האפשרית עם מוקד שירות הלקוחות שלנו ושם ישמחו לשרת אתכם בצורה הטובה והמהירה ביותר וידאגו לכם גם אם נזכרתם לקנות מתנה ברגע האחרון.

ומה עם אריזת מתנה?

המתנות מגיעות באריזתם המקורית ובעטיפת מתנה יוקרתית בתוספת כרטיס ברכה, בהתאם לאיחול אותו תבקשו לצרף לכרטיס הברכה. אפשר לבקש לצרף כרטיס ברכה סטנדרטי בהתאם לאירוע. צבע העטיפה וצבע הכרטיס משתנים בהתאם לספק.

התחרטתי, אני רוצה לבטל את העסקה.

GIFT STORE עושה הכל כדי שקהל הלקוחות שלה יקבל את השירות הטוב והאיכותי ביותר. בשל הוצאות מקדימות בטיפול במתנה ובמידה והחלטתם על ביטול הזמנת מתנה לפני שהיא נשלחה אל מקבל המתנה, אנו נחייב אתכם בדמי ביטול בסך 5% מערך המתנה או ב- 100 ₪, הנמוך מבניהם.

המוצר הגיע פגום למי פונים?

אלינו כמובן. GIFT STORE עושה הכל כדי שקהל הלקוחות שלה יקבל את השירות הטוב והאיכותי ביותר, במידה והגיע אליכם או אל מקבל המתנה, מוצר פגום או שבור עקב אי טיפול נאות בזמן המשלוח או מסיבה טכנית אחרת, שאינה קשורה בתפעולו השגוי של המוצר, אנו נדאג להחליפו תוך 24 ימי עסקים. בנוסף, נישא בכל העלויות של שירות המשלוח ונשלח אותו בשנית על חשבוננו, גם אם המשלוח הוא לחו"ל.

האם המחירים של המוצרים באתר זהים למחירים בחנות האתר?

המחירים שמופיעים באתר ברוב המקרים זהים למחירים בחנות אך לא תמיד. האתר הינו סניף ייחודי ופועל בסביבה שונה (וירטואלית). על כן ייתכנו מבצעים והנחות אשר לא קיימים בחנויות ולהיפך.
תוכנית השותפים של giftstore
דף הבית | צור קשר | מי אנחנו | הוסף למועדפים | מומלצים